02 декември 2009

Равносметка

Измина една година от както пуснах този блог в действие. През това време станаха много събития, които ми се искаше да опиша, много които нямах желание да правя публично достояние и много които описах или изразих с хайку стихове. За това време имаше последователи които се записаха и после отписаха, имаше хора които се опитваха да злословят и плюят по блога, основно на лична основа, имаше хора които искрено се радваха и ме поздравяваха за това което виждаха в него. Хубавото е, че независимо от всичко, което се случи през тази година, независимо от причините да създам този блог и последствията от това, успях да намеря това което се нарича спокойствие, да намеря вътрешното си аз, да разбера кой ме обича истински, кои са приятелите ми, искрените, да стъпя здраво на здрави основи, да намеря нови приятели и да отсея плявата от зърното.

Сухата статистика на блога за времето от 18 януари 2009 г, от когато се води показва, че е бил посетен повече oт 1600 пъти, от 25 страни и от 28 града в България. Това неминуемо ме радва, защото не съм си поставял за цел да гоня рекорди, но не мога да не съм доволен, че повече от половината посетители от дадено място редовно влизат пак на моята лична страничка.

Искам да благодаря на всички които са посетили блога ми и са си дали своята оценка, било чрез коментарите или лично, независимо от това дали тя е била искрена или не, доброжелателна или не, злобна или не. И да кажа отново, че няма проблем да се остави коментар, ако не е анонимен или лична злобна нападка от "точни и почтенни хора".

Пожелавам на всички да имат моят късмет да открият своето аз и да са щастливи и доволни. А аз и другата авторка в блога ми ще се постараем да пишем по-честичко за да има нови неща за тези които се интересуват.

1 коментар:

  1. Изминаха 3 месеца от тази година,през които разбрах какво е да имаш Човек до себе си.
    Радвам се че Ви има и двамата.

    Успешна Нова 2010

    ОтговорИзтриване